Translate

Friday, March 22, 2013

nålfiltad kaktus

Såg denna: http://maisantalo.blogspot.se/2013/03/kaktuksia-kevatikkunalle.html?showComment=1363296732999#c7245065975538460061 och blev så inspirerad, vilken bra idé!

Så igår gjorde jag några kaktusar. Jag älskar ju kaktusar, jag hade flera stycken när jag var yngre, men som vanligt så dödar jag flertalet av mina riktiga blommor... Så nu har jag ingen kaktus kvar =( Men "Sprätt i väg" och svärmorstunga lyckas jag hålla levande iaf =)

Jag ska fixa lite fler krukor så alla kan "planteras"
 

5 comments:

  1. Is it wrong that I want to snuggle your cactus?

    Lovely cacti ;)

    ReplyDelete
  2. Mycket fina! Det är ju en bra ide´ att göra dom med nålfiltning. Då lär de hålla länge....

    Lil/Lilian

    ReplyDelete
  3. Thank you all! I had a real one that looked so soft and cuddly, lots of white "fluff" all over it, but if you touched it it gave you thousand small tags. Hope to make a mini version of that one later, it was one of my favourites =) but I killed it after several years...

    ReplyDelete
  4. Great idea. I like your plants.
    Bye Faby

    ReplyDelete

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah