Translate

Thursday, January 24, 2013

Repar..

Jag kunde inte låta bli att repa upp den där fyrkanten på mattan som satt en rad fel. Det är säkert onödigt och jag kunde gjort nått roligare med min lediga tid idag, men den störde mig så väldigt så nu åker den bort!
Det är så sällan jag tar mig tid att göra något rätt och riktigt, jag vill att allt ska gå fort, men denna matta vill jag verkligen få så bra som möjligt. Det är (för mig) ett stort och omfattande arbete, så nu ska det bli riktigt bra också. Inga dumma fyrkanter på villovägar!

Det gick rätt fort, jag hann repa upp och göra om innan jag ens han publicera inlägget ;)

Nu ska jag fortsätta  med den gröna vaggan. Jag funderar lite på om jag ska ha träfärgade fötter eller måla, eller ha garn även där... Men först måste jag hitta mina träbitar, så jag får fundera på var jag kan ha lagt dem...

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah